چگونه بهترین عینک‌های آفتابی را انتخاب کنید
شما باید از استفاده از لنزهای رنگی بارنگ‌های روشن اجتناب کنید – به‌ویژه رنگ‌های آبی و صورتی – این نوع عینک‌ها، رنگ‌های نورها و علائم ترافیکی را مخدوش می‌کنند.

در عوض، رنگ‌های تیره‌تر مانند رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای گزینه‌های مناسب‌تری هستند; بهترین انتخاب در این فهرست عینک‌های آفتابی با یک لنز قهوه‌ای برای رانندگی ایدئال است.

مورد دوم، توجه به انتخاب قاب عینک‌ آفتابی مناسب است. عینک‌های آفتابی که تقریباً سه سایز بزرگ‌تر از چهره واقعی شما هستند کارایی چندانی ندارند زیرا با دید محیطی شما تداخل ایجاد می‌کنند. در عوض باید به دنبال انتخاب قاب‌های ظریف‌تر و جمع و جورتر باشید.

مراقب سطح رنگ عینک آفتابی خود نیز باشید. لنزهایی با سطح رنگ متوسط برای مسیرهایی پرپیچ‌وخم بهتر عمل می‌کنند درحالی‌که لنزهای روشن‌تر برای شرایط گرفته‌تر خوب هستند.

لنزها تیره‌تر فقط باید در نور روشن ارتفاع بالا و رانندگی کوهستانی استفاده شوند. لنزهای پلاریزه بهترین عینک‌های آفتابی برای کاهش نور هستند.

 

عینک آفتابی شیک زنانه و مردانه که در شرایط نوری درخشان، وضوح و روشنی بالاتری ارائه می‌دهد. این پیشنهاد شیک از طراح محبوب، maui jim، لنز ایدئال را با یک قاب عمومی ترکیب می‌کند و یک عینک آفتابی برای مردان و زنان ایجاد می‌کند.

به خاطر رنگ برنز گرم این لنز، طراح پیشنهاد می‌کند که این عینک آفتابی برای استفاده روزمره و تغییر شرایط نور ایدئال است.

لنزها نیز پلاریزه هستند، بنابراین نیازی نیست نگران درخشش نور ناشی از بازتاب سطوح خیس یا سایر اتومبیل‌ها در جاده باشید.

عینک آفتابی مسطح بیضی ری بن

اگر این عینک آفتابی فشن مدنظر شما است به دنبال این مدل خاکستری باشید.

خاکستری یکی از بهترین رنگ‌ها برای رانندگی است، پس اگر خواهان این عینک آفتابی هستید، مطمئناً لنز مناسب را انتخاب کرده‌اید. این سبک بیضی‌شکل محبوب ری بان، علاوه بر شیک بودن و برای رانندگی در جاده مفید و کاربردی است.

لنز خاکستری، هنگام رانندگی، تمامیت رنگ را حفظ می‌کند، به این صورت که پوشش درخشان نور خیره‌کننده آفتاب را منعکس می‌کند و دید بهتری را در شرایط آفتابی فراهم می‌کند.

این عینک‌های آفتابی با یک قاب مینیمالیستی طراحی‌شده است، بنابراین لازم نیست نگران تیره شدن دید محیطی خود باشید.

 

عینک آفتابی سبک خلبانی با تزئین چرم با آبکاری طلا سانتوس دی کارتیر

در هنگام رانندگی با این عینک آفتابی فوق‌العاده شیک به نظر می‌رسید.

اگر شما به دنبال یک عینک آفتابی رانندگی هستید که مردانگی‌تان را بیان می‌کند، با این پیشنهاد طراح فرانسوی کارتیر واقعاً نباید نگران چیزی باشید. به‌عنوان یک ستایش از خلبان برزیلی، آقای آلبرتو سانتوس دومانت، این عینک‌ها به سبک هوانوردی کلاسیک طراحی‌شده‌اند و یک بینی چرمی و قاب‌های ساخته‌شده از طلا برای تجمل اضافه زیبایی خود را به رخ می‌کشد.

با لنزهای قهوه‌ای، این عینک‌ها دارای رنگ ایده آلی برای رانندگی هستند. وقتی از جلوی اتومبیل به بیرون نگاه می‌کنید، چشم‌

 

خرید محصولات از فروشگاه